vrijdag 8 mei 2015

Plog 128 - Yin en yang to the max

Wat deed ik op 08 mei 2015?

Het kleedt een stuk makkelijker aan zo zonder bungelende slang. Die ook nog af en toe lekte omdat het plug-in gat wat uit gelubberd was.

Ineens is het rap gegaan met de paaseitjes. Nog zes witte en dan kunnen de pepernoten alweer bijna in de pot!

Het ongelooflijke is gebeurd. We hebben een plant in huis. Lotta heeft definitief haar.

Mijn eigen kapsel moet ook weer eens in de marinade. Kan ik mooi even de roddels bijlezen.

Denk niet dat je nooit meer in de supermarkt hoeft te zijn als je de boodschappen laat bezorgen. Ja, of je moet het perfecte lijstje samenstellen. Maar wie kan dat?!

Klem in de opgefriste struik, beha uit, makkelijke kleren aan. Weekend!

Oh nee wacht. Eerst nog wat klusjes.

Die we eerlijk verdelen. Wij zijn zo yin en yang. Wat ook klopt, want yang staat voor het mannelijke en droogte.

En yin voor het vrouwelijke en nattigheid. Naaa, klopt als een zwerende vinger!

Eens kijken of dit beter valt dan de kip tandori van eerder deze week. Ik heb de portie in elk geval gehalveerd. Vindt Sjrd niet erg.

Terug naar Lilyhammer. Torgeir is mijn held!

Hej hej.

Geen opmerkingen: