zaterdag 9 mei 2015

Plog 129 - Zwijmelen op een schapenvacht

Wat deed ik op 09 mei 2015?

Sara, Sara, Sara. SARA, SARA, SARA. Jij geboefte. In het holst van de nacht naar boven geslopen om je heerlijk op het logeerbed op te krullen. Toen ik eruit moest voor een ochtendplasje trof ik je aan. En bonjourde je naar beneden. Dit kan toch zomaar allemaal niet?

Kijk eens. Kijk eens goed. Ja. Het glasvezelkastje ontbreekt! De vaste glasvezelkwibus stond weer voor de deur. Dit keer om het signaal door te meten. Inderdaad, waar we een brief over ontvingen met als afspraakdatum 18 mei. Schiet mij maar lek. Maar alles is doorgemeten en aangepast en doet het naar behoren. Nou. Toppie.

Op beeld oogt het wat stemmig ja. Maar in het echt valt het reuze mee.

Sjrd heeft vandaag een vrijgezellenfeest en is tot vanavond laat de hort op. Ik ga met pap en mam naar Ikea. Niet omdat we iets nodig hebben maar gewoon om een uitje. Gezellig op de achterbank, for old times sake.

We zijn er.

Leuk om de street art collectie 2015 met eigen ogen te zien. Ik vind het mooi!

Omdat we al 1 muismat hebben gescoord zijn we wel toe aan een versnapering.

Ik heb toch nog enkele zeer nuttige items weten te bemachtigen.

Namelijk een schapenvacht voor Sara. Om het beneden slapen nog aantrekkelijker te maken.

Op het eerste oog ziet het er veelbelovend uit.

Ik vond eindelijk een oplossing voor mijn alcoholprobleem.
Weckpotten waarin alle cupjes kunnen worden gedrenkt en waarin de alcohol een week kan worden bewaard. Nu gaat het vast goed komen met het dagelijks alcoholbad.

Voor de avond regelde ik een date met Nk. Hier demonstreert ze hoe ze nog steeds kan pinnen met een versleten pasje. De ober vindt het maar knap.

Klaar voor de film. The Longest Ride. Zwijmelen gegarandeerd. Zucht.

Hej hej.

1 opmerking:

Vnn zei

Ik was een dag eerder met Lnd naar "D Ntsnppng" (oh nee dat hoeft niet bij filmnaam he) geweest. Ook een aanrader!