zondag 10 mei 2015

Plog 130 - En de wind blies alles weg

Wat deed ik op 10 mei 2015?

De crime scene van vannacht. Er lag weer een hondje.

Voel je maar heel schuldig ja. En stout.

 Ach ik maak er ook niet druk om. De zon schijnt!

Dit fietst natuurlijk voor geen meter.

Zo, beter. Nu alleen nog even langs de fietsenmaker voor wat superlucht in de bandjes. Maar niet vandaag hoor. Dat fietsen moet je langzaam opbouwen.

Bovendien hebben we vandaag wel iets anders te doen.

De zeilen worden gehesen! Vandaag is een prachtige dag om van mijn zeilangst af te komen.

Woehoe zo lekker! Niks engs aan! Ik en mijn angstjes ook altijd. Gewoon zitten en genieten en nergens aan denken. Ook niet aan... Nee nee nee, STOP.

Kijk, varen in een catamaran zou ik dus nooit doen. En wel hierom. Een van mijn angsten in volle glorie geopenbaard.

Mensen wat een goede dag! Tot snel weer hoor. Dit van vandaag smaakt naar heel veel meer.

Laten we het weekend dan ook maar gepast afsluiten.

En dan ga ik nu even mijn trouwschoenen schoonmaken. Je vraagt je af waarom ik dat niet een kleine vijf jaar eerder deed hè. Ik vraag het me ook af. Maar morgen wil ik ze aan. Dus in feite ben ik geen dag te laat. Hoop ik dan maar.

1 opmerking:

Sarah zei

Wat is jullie gastenbed leuk opgemaakt met alle kussentjes! En Haa heb jij ook zeilangst! Same here, big time! En door die foto van de omgekieperde catamaran is dat ene stukje vertrouwen waar ik me aan vast hield ook verdwenen (van die hardcore zeilers die zeggen dat het 'altijd zo voelt maar nooit gebeurt')! Gelukkig heeft Shane's bootje een motor erin zitten. Die is wel antiek, trouwens. Heb je weer explosie gevaar mee.