maandag 11 mei 2015

Plog 131 - Cupido heeft weer mooi raak geschoten!

Wat deed ik op 11 mei 2015?

Huh? Ga jij hierin sporten Irène? Nee natuurlijk niet. Ik heb andere plannen vandaag. Het is bruiloft!

Daarom moesten die schoenen gisteravond op stel en sprong schoongemaakt worden. Omdat het feest is en we dichtbij onze eigen trouwdatum zitten, vind ik het leuk om wat herinneringen aan vijf jaar geleden op te halen.

Het weer werkt lekker mee zeg. Boffen!

We hebben er helemaal zin in.

Ah kijk, hier heb je het olijke paar! We worden even bijgepraat over wat er vanmorgen is gebeurd. Ze zeiden echt JA. Skitterend!

Nog een geinige speech van deze bazen.

Hoe was de dag? Ja top! Vindt ook Bs' moeder!

Jij deed het thuis ook top pop! Maar waarom zwalk je hier zo?

Kom ff samen naar buiten. De beestjes hebben je vast gemist...

En jij de beestjes ook zo te zien.

In volle vaart erop af!

En laat ik dan nu mijn voedingsventiel maar eens gaan gebruiken waar het voor gemaakt is. Nu de ergste hongersnood bestreden is mag ik van mezelf de weekenden vrij nemen. Luxe hoor.

Sjoerd verdedigt zijn pizza intussen met hand en tand.

Zo gaat dat hier dus. Het water in mijn glas is veel aantrekkelijker dan dat in haar eigen drinkbakje.

Hej hej.

3 opmerkingen:

Mrs. T. zei

Wow, wat een supergaaf jurkje. Waar kwam die vandaan dan?

Irène zei

Steps! Collectie 2013 meen ik.

Mrs. T. zei

Oh, dus nu ongetwijfeld uit de collectie. Jammer de bammer.