dinsdag 12 mei 2015

Plog 132 - Een stukje Portugal in huis

Wat deed ik op 12 mei 2015?

Betrapt! Ontzettende puber. Wat moeten we nou toch met jou?

Ja rek je nog maar eens uit. Zal wel goed slapen, zo'n tweepersoonsbed.

Deze barricade is dus totaal zinloos.

Mijn after party look oogt ook niet heel fris. Vandaag maar een dagje bijkomen dunkt me.

Hoewel het altijd erger kan natuurlijk! Welke schijtlijster is hier verantwoordelijk voor??

Ik heb alles even van me af kunnen praten. En van een stukje groen op z'n tijd wordt iedereen zen.

En pruimenvlaai! Die hadden we allang niet meer gezien hè?!

Met cola, vlaai en de krant aan mijn vitamine D werken.

Zeg wolken, ga eens weg.

Een appje uit Portugal. Of we het voetbal op willen zetten en de hooligans via FaceTime mee kunnen laten kijken. Hun livestream doet het niet.

Tuurlijk kan dat. We hebben het hier wel over Sjrds beste vriend van 10.

In Portugal ziet dat er zo uit. ♥

Mooi hè Saar, dat dan kan? Alsof ze hier in de huiskamer zitten te kwekken.

De rest van de avond lijkt het alsof we helemaal geen hond hebben. Sara is vrijwillig verkast naar haar schapenvacht in de hal. Iets zegt me dat we haar gemis ruimschoots gecompenseerd gaan zien vannacht.

Hej hej.

Geen opmerkingen: