zondag 17 mei 2015

Plog 137 - Na het zoet komt het zuur

Wat deed ik op 17 mei 2015?

Meh. Goeiemorgen. Ik denk dat het moment is aangebroken om te boeten voor al die leuke dagen weg de afgelopen week. Flauw hoor.

Het ziet er naar uit dat wij vandaag op deze vierkante meter verblijven hè Sara?

Een appel per dag houdt de dokter aan de kant. Zou het?

Ah, op die fiets. Het correspondeert ook wel met hoe ik me voel en wat ik ophoest.

We kijken Obese. 

En beginnen aan het derde seizoen van Lilyhammer.
Meh.

Hej hej.

4 opmerkingen:

Barbara zei

Och lieve Irėne wat een domper toch....
Beterschap!

Gwen Wijker zei

Bah naar dat je meestal moet boeten voor leuke dagen :( hopelijk is het iets onschuldigs en zet het niet door! Beterschap xx

Remke zei

Beterschap meis!

Ydnas zei

Hopelijk snel vanzelf beter, zonder toestanden! X