maandag 18 mei 2015

Plog 138 - Het knapt nog niet heel hard op

Wat deed ik op 18 mei 2015?

Woehoe! Sara! Je hebt het fanastico gedaan vannacht. Nul keer naar boven gekomen. Niet gepiept en gemekkerd. Rek je daar maar eens lekker om uit ja.

En dan zal ik je daarna eens even verwennen met een knuffelkriebelmassagesessie.

De hoogste tijd om een inhaalslag te maken. Ik loop nogal wat plogs achter. Ik ben precies op tijd klaar, mijn MacBook heeft nog maar 5% batterij.

Iets te lunchen dan maar?

Oh dit is mooi. Dit betekent dat er gepoetst is. Klopt ook wel als ik om me heen kijk. Alles is schoon.

En gisteravond verschoonde ik ook al het bed.

Mooi dan ga ik daar na het douchen eens even lekker op liggen bijkomen. En moed verzamelen om naar de zolder te klimmen, voor nog maar weer eens een was.

Hello Kitty, hello.

Wacht ik maak het mezelf helemaal comfortabel. Een oud woonprogramma met Nance waarin andermaal gedemonstreerd wordt dat goede smaak niet te koop is. Maar wat weet ik er nou van? Met mijn plastic wilde dieren bovenop de tv.

Hé Piet! Oant moan. Wanneer heb ik jou nou voor het laatst gezien?

Het was een zeer succesvolle Candy Crush dag. Dat is ook een vorm van fijn.

Maar dit is natuurlijk het allermooiste nieuws van de dag! Zeker als je weer eens brak plat ligt vanwege CF. Ikzelf behoor niet tot die 35 uitverkoren patiënten. Dat heeft met mijn mutatie te maken. Ik heb de meest voorkomende. En daar zijn de knappe koppen ook al heel hard voor aan de slag!

Hej hej.

Geen opmerkingen: