woensdag 20 mei 2015

Plog 140 - Het meisje kreeg een ijsje

Wat deed ik op 20 mei 2015?

En daar gaan we weer. Op naar Utrecht. Voor de hoeveelste keer?

Leuk dat je ook meegaat mam!

De picclijn zit er al in. Het liep weer gesmeerd. Ik inspecteer even of alles goed zit. Deze lijn blijft wat langer zitten, als de kuur klaar is. Om te zien of ik echt opgeknapt ben en blijf. Gelukkig zit alles deze keer wat lager in mijn arm, op mijn verzoek. Ik ben er content mee.

Jhnns fixt er nog even een meurend drukverbandje om en dan zit het weer prima. Ln photo bombt intussen deze compositie.

Of ik een ijsje wil. Omdat ik het zo goed gedaan heb. Hahaha. Tuurlijk jongens. Lekker. Neem er zelf ook een.

Bij de röntgen genieten we nog van een stukje kunst. Er is een thoraxfoto gemaakt om te zien of de lijn goed ligt en we wachten op de uitslag daarvan.

Mijn moeder heeft zin in snoep en schept een zak vol. Daar halen we de terugrit wel mee, toch mam?

Terugweg. Regen.

Hoi. Blotebillengezicht.

Doornroosje is in slaap gevallen.

Heb jij echt zo het publieke domein betreden? Ja. Boeit me niks.

Zo Sara. Dan is het nu tijd voor jou en mij hè?

 Oh kijk. Een stukje feedback van een onbekende talige medemens. Bedankt, ik neem het mee.

We keken Rambam. Een van de Rambammers ging undercover bij Scientology. Wat een bizarre toestand.

4 opmerkingen:

Ydnas zei

Lol. Goed dat je het meeneemt ook.
Verder nogmaals sterkte, hoop dat je goed en lang opknapt!

Sarah zei

Bahahha heel goed, alle feedback is bruikbaar, right!?
Maar wat een schijt dat je weer aan het lijntje moet. Succes girl.
WOW ps. wat een hardcore verificatie proces dat ik geen robot ben!! 'Selecteer alle plaatjes waar wijn op staat'. Oke!

Anoniem zei

Hoi Irene,

Heeft Ln weer grappen verteld in zijn leuke dialect?
Succes met de kuur!!!

Groet,
Anja

Vnn zei

Jij bent met lijntje en met blote-billen-gezicht nog mooi. En hoe jouw moeder zo slank blijft bij dat snoep en vlaai eten is mij een raadsel. Al verbrandt ze wel veel calorieen met het werken in de tuin van certain someones...En ze fietst en wandelt veel. Oh ja.

Ik zal het maar toegeven, ik ben dat anoniempje. Ik kon het niet laten.

Bisscherschaft schatz!