donderdag 21 mei 2015

Plog 141 - Het kuurfeest is weer begonnen

Wat deed ik op 21 mei 2015?

Sara's ochtend begint fijn. Mijn ouders nemen haar mee voor een flinke tippel langs het water. Maar eerst moet ze gaan zitten. Jaja.

Als ze na een uurtje weer allemaal terug zijn is er cake. Goed ontbijt!

Mijn moeder is geïnfecteerd met het gif van de bezige bij. Ze kan maar moeilijk stilzitten. Dat ondervindt onze duobak nu ook aan den lijve.

Sara ligt bij te komen van zoveel beweging in de morgen.

 Binnen gaat ze daar nog even mee verder.

Oeh leuk. Post! Maar wat is dat nou? Post voor Sara?!

Zeker. Van Amber.

Sara klimt meteen in de pen om een kaart terug te schrijven.

En daarna is ze wéér moe.

De apotheek heeft intussen mijn bolletjes weer geleverd. Dat betekent dat ik mezelf aan kan koppelen. Doen we. Kill and attack!

Ik kijk naar Johnny de Mol en zijn Wensboom. Johnny laat wensen uitkomen die kinderen voor anderen verzinnen. Deze oma mag zwemmen in een bad spekkies. Omdat ze zo'n lieve oma is. Precies het feelgood programma waar ik nu behoefte aan heb.

De rest van de avond verzinnen we onze boodschappenlijst voor de komende week weer bij elkaar.

Hej hej.

1 opmerking:

Vnn zei

He! Jouw bovenarm ziet er uit als mijn bovenbeen (behoudens de lijn dan).

groeten,
Herman B.