zaterdag 23 mei 2015

Plog 143 - Weer een bud dag

Wat deed ik op 23 mei 2015?

Hier zien we een hondje dat afgelopen nacht naast haar baasje in bed is gekropen. Midden in de nacht werd ik wakker met op rechts mijn mens en op links mijn hond. Waar moet dat heen?

Hoe het komt weet ik niet; de infectie of de antibiotica? Ik voel me in elk geval nog steeds hondsmoe. Veel liggen en veel dutten. Toch lukt het me om mezelf halverwege de middag onder de douche te takelen. Daarna vouw ik zelfs twee wasjes, zittend in bed. Kan best.

Hé daar hebben we onze kleine vriend! Hij komt weer wat leesvoer brengen, lief! In ruil krijgt hij een koekje, dat moet je van me aannemen.

 Wat een dag hè Snaar? Met je ribben. Eet eens wat.

Gelukkig kunnen we nog even vooruit met Lilyhammer. Dat redt de dag.

Edsilia heeft Trijntjes jurk aan. Ik moet ook zo'n jurk. En gelukkig wint Zweden. Maar verder heb ik niks met het songfestival.

Hej hej.

Geen opmerkingen: