donderdag 28 mei 2015

Plog 148 - Veel binnenkant van mijn ogen

Wat deed ik op 28 mei 2015?

Inderdaad Sara. Zo denk ik er ook over.

Wat een gare bende.

Tussen de talloze hazenslaapjes door lukt het me om een Margriet uit te lezen. Dat is de prestatie van de dag. Wat baal ik van deze toestand zeg. Qua hoesten gaat het beter, dat is echt minder. Maar voor de rest?

Nu DWDD met zomerreces is haalt omroep Max alle afleveringen van Bed & Breakfast van de plank. Dat is smullen.

Tooske en Bastiaan bijten zich vanavond vast in deze koppel. Deze ja. De ondertiteling is niet voor niks. Edwin op rechts praat als Robin van Persie. Onverstaanbaar en totaal onnodig ook, dat fanta mocro accent. Maar ja, zijn vriendin/ ex/ vriendin/ ex vindt ook dat zij geen ABN-mensen zijn. Dus.

Hej hej.

Geen opmerkingen: