vrijdag 29 mei 2015

Plog 149 - Is de hint dat ik kroketten moet eten?

Wat deed ik op 29 mei 2015?

Ik word wakker met een wijsje in mijn hoofd. Het luidt: Kleine Kroketten Katinka. Ook goedemorgen.

Je vraagt je vast af hoe het nu gaat met Sara en de stormbaan. Nou, goed! Sara blijkt een heuse marinier. Onbevreesd neemt ze de moeilijkste hindernissen om haar doel te bereiken. Zodoende is Sjrd nog bijna elke nacht in de weer met Sara naar beneden dirigeren. Ik niet, ik slaap door alle tumult heen. Mijn actiemomenten beleef ik overdag. Bijvoorbeeld door bijna van de trap te donderen omdat ik uitglijd over dat stomme apenkooiparcours. "Ja daar was het op wachten," aldus Sjrd en hij brak de hele kermis stante pede op.

Oei wat is dat voor wat lekkers?

Sjrd werkt thuis vandaag en dat is beregezellig! Ik kruip gezellig naast hem, achter mijn eigen beeldscherm. Voor mij ligt er ook nog het een en ander. Wat een verschil maakt zo'n dag.

Pfff een ingelaste nieuwsuitzending over de stemming bij de Fifa. Wat een kolder. Alsof het nieuws is dat het een corrupte bende blijft, met of zonder Blatter. Ga toch fietsen.
Wij doen een avondje Bloodline. Super spannend!

Hej hej.

Geen opmerkingen: