zaterdag 30 mei 2015

Plog 150 - Er doemde een weessok op

Wat deed ik op 30 mei 2015?

Oei. Zo te zien heb ik er weer een puinhoopje van gemaakt vanmorgen vroeg. Nou is die sondevoeding ook wel akelig knoeigevoelig moet ik zeggen.

Maar ik ben niet die enige die er een troep van maakt. Waarom schoffel jij je opgemaakte bed altijd zo onderuit Saar? Waar is dat goed voor?


Komaan, laat ik het weer eens proberen. Een broodmaaltijd.

Ach waa leuk. Donald van Gogh. Of Vincent Duck.

Na het doorakkeren van de krant zet ik me aan mijn plog. Dat schiet er de laatste dagen ook wat bij in.

Alhoewel de situatie op zolder ronduit zorgelijk is.

Ik stel meteen wat orde op zaken en vind een weessok. Dat is zo niks voor mij.

De lens van mijn camera doet aardig mee met mijn fysieke misère. Ik vrees dat ook hier een dokter naar moet kijken.

Och kind, wat geef je me weer een beminnelijke blik. Met je fluwelen oortjes en alles.

Oh. Het is je om mijn milkshake te doen. Fraai.

Toe maar dan, mag jij de deksel schoonmaken.

En de beker. Verdwijn er maar in. Dan zetten wij nu weer Bloodline op.

Het is bijna niet te zien maar ik lig al voor twaalf uur in bed.

Hej hej.

Geen opmerkingen: