zondag 31 mei 2015

Plog 151 - Smoothies en sloffen

Wat deed ik op 31 mei 2015?

Ik loop natuurlijk hartstikke achter de trend aan. En ik heb ook al niet zo'n jampot met een oor, deksel en dik rietje. Laat staan dat ik fruit ga lopen schillen. Toch wilde ik het eens proberen, zo'n groene smoothie vol vitamientjes. In principe heeft Nutricia alle benodigde voedingsstoffen in zo'n zak sondevoeding geknikkerd, maar ja. De eetvreugde gaat er wel af als je via een slangetje eet. Ik dus aan het blenderen geslagen. Lekker man!! Oké, dat tweede glas had ik beter kunnen laten staan. Beginnersfoutje. *BURP*

Er is ons een hittegolf beloofd. Oké. Kom maar op! Ik ben er wel aan toe. Voor nu doe ik het met mijn wintervest.

Gaan we nu op pad, in weer en wind.

Niet naar de kermis. Lopen blauwbekken op de voorjaarskermis.

Wel naar de Action. Ik moet nodig nieuwe sloffen. Hmpf. Mispoes.

Na wat omzwervingen in de regio komen we aan op het adres waar ik dit kaartje in de brievenbus ga stoppen.

Na een uur in de auto zitten kun je me opvegen. En dat na een nacht van tien uur slaap. Er zit niks anders op dan weer een dutje te doen. Als ik wakker word zijn mijn liefjes verdwenen. Ze maken een wandeling langs het water, door het water. Maar het was wel fijn hè prulleke?

Ha leuk, dokter Corrie!

Kijk, dit is dus de reden van mijn sloffenwens. Armoedig. 

Intussen appt mijn moeder dit door. Nou mam, wanneer gaan we?

Bijna zouden we het tweede seizoen van Broadchurch gemist hebben zeg! Maar gelukkig net niet. Het is niet alleen een heel toffe serie, het bekt ook enorm lekker. Zeg het maar eens een paar keer achter elkaar. En dan niet op z'n Hollands maar vol op z'n Brits. Persoonlijk word ik daar heel gelukkig van.

Hej hej.

2 opmerkingen:

Marloes Dokman zei

Arghhh! Ik heb het tweede seizoen van Broadchurch blijkbaar gemist! Wanneer? Waar? Netflix? Paniek!

Irène zei

Zondagavond RTL4! Hopelijk kun je via gemist nog terugkijken! De eerste tweede episodes zijn zondag vertoond.