woensdag 3 juni 2015

Plog 154 - Een dag zonder dutjes!

Wat deed ik op 03 juni 2015?

Ik zie het zonnig in vandaag!

Het oogt minder flitsend dan ik me voel, heus. We gaan knallen.

Een foto die is geplaatst door slomeneri (@slomeneri) op

Tijd voor een roze koek. Dan weet je het wel.

En dan gaan we zomaar een stukje wandelen! Buiten! Ik zei het toch? Knallen.

Sara is op dit punt vermoeider dan ik. Een heel goed teken, dunkt me.

Mijn moeder kreeg bloemen en heeft ze hier achtergelaten. "Omdat jij meer binnen bent dan ik en er dus meer van kunt genieten." Da's super lief!

Maar nu moet ik toch echt even naar buiten. De zon roept me.

Sara luiert binnen weer verder. Ik niet. Het is een dag zonder dutjes!

Ik kijk Hufterproof. Het meisje met de hoofddoek en de verkoper van de kledingwinkel zitten in het complot. Ze testen hoe andere winkelbezoekers reageren als de verkoper het meisje met de hoofddoek nogal schofterig behandelt.

Dit is mijn ultieme guilty pleasure. Ik hoop echt dat deze zonnebankserie eindeloos doorgaat. Hoeveel borstvergrotingen en lipvullers kunnen er in een persoon? Wanneer ontploft zo iemand? En na hoeveel haartransplantaties staat er niks meer op iemands achterhoofd zodat ze weer gaan moeten re-transplanteren van voor naar achter? En alles volledig gesponsord. Want op werken kun Barbie en haar anabool niet betrappen. Neem er nog maar een jongens.

Hej hej.

Geen opmerkingen: