donderdag 4 juni 2015

Plog 155 - Waar is Sara vandaag???

Wat deed ik op 04 juni 2015?

Het moet niet gekker worden! Zie je dat? Ruik je dat? Fris de dag begonnen! Omdat mijn bolletje cefta al leeg was en er diverse snoeiwerkzaamheden gepland staan, heb ik mezelf afgekoppeld alvorens de douchecel in te stappen. Erg bevrijdend. Erna was er zelfs nog puf om mijn haar te föhnen. Gelijk een ander mens. Whoppa!

Even testen hoe de situatie buiten is. Nog niet optimaal. Komt wel.

Ha die pa! Wat doe jij nou?

Moesje ook hier? Yep. Ze komen ons alvast klaarstomen voor het weekend. Môh. Lief! Het blijven de #goudenouders hè.

Als huis en tuin op orde zijn stap ik voor het eerst in twee weken weer eens in mijn bolide. Wat een sensatie! En dan ook naar naar het Kruidvat. Ik ben buiten zinnen en overweeg een opblaasboot aan te schaffen.

Welja, ook nog maar even naar de Hema, nu we er toch zijn.

Het is markt. En ze verkopen er varkensneuzen. Serieus?!

Ik kies veilig voor twee bakjes grote aardbeien.

Is dat zo? Ik moet altijd erg mijn best doen om dat niet te testen. Net zoals ik vroeger probeerde hoever ik kon fietsen met mijn ogen dicht. Gelukkig heb ik mijn handen vol. En mijn ogen open.

Nou, dat was genieten hè, albinobeentjes?

Zullen we dit anders vaker doen ofzo?

En dit ook! Miljaar, smullen!



Een foto die is geplaatst door slomeneri (@slomeneri) op
Met vers gelakte tenen. Meer moet dat niet zijn.

Tijdstechnisch was er maar ruimte voor een aflevering Bloodline. Dju. Ter compensatie heeft Louis Theroux weer een fijne docu gemaakt.

Hej hej.

3 opmerkingen:

Ydnas zei

Een opblaasboot is wel serieus heel relaxed, beetje dobberen en verder niets! *ervaring* Maar oke, ik heb dan ook geen echte boot. Ook geen opblaasboot trouwens.
En ja waar was Sara?

ons mirel zei

Hoi hoi,
Sterkte met het opknappen van je infectie! Veel liefs

Vnn zei

"Meer moet dat niet zijn". Leuke zin he?
Wist je dat ik deels Belgisch ben? Verklaart veel he?