vrijdag 5 juni 2015

Plog 156 - Een klap op de zijkant was niet nodig

Wat deed ik op 05 juni 2015?

Mijn dag begint met boterhammen met aardbeien. Vier stuks maar liefst! Dat is een best begin.

Het is bokheet. Maar we klagen natuurlijk niet. Sara pendelt tussen binnen en buiten en binnen.

Tijd om aan de wielerarmpjes te werken! De albinobenen heb ik inmiddels opgegeven. Soit.

Mijn moeder komt Sara halen voor een wandeling inclusief logeerpartij. Is dat even gezellig!

Ik ga namelijk op pad. Met de trein. Goede tip, NS.

Stempelen? Inchecken? Ik ben zo bleu.

Nou doei. Op naar boven. Helemaal naar Eindhoven.

Hier wacht mijn ride. Heel af en toe treinen is leuk maar dit is beter.

Intussen bij de grootouders, op het tödje.

Het is gezellig druk op de weg, op vrijdagnamiddag. We profiteren maximaal van neerlans asfalt.

Maar dan zijn we er toch! We kunnen zo aanschuiven. Deze oranjesupporter slash Cillessenfan zit te stuiteren van opwinding.

Alle Arenagangers met toeters verzamelen!

Nou doeiii, veel plezier!

Wij blijven thuis. Een beetje toeteren.

Wat wereldzaken doornemen met de leukste appgroep.

En de laatste hand leggen aan de infuustasjes. En roddels natuurlijk.

Intussen in de Arena. Hier is de sfeer nog prima. De Sjrden zijn zelfs gespot!

Terwijl zijn broer en zusje nog lang niet hoeven slapen moet deze gast wel naar bed. Vet oneerlijk.

Vlak voor middernacht arriveert de batterbende weer. Vol verhalen. Nog even een dikke knuffel en de langste kus ooit en dan is de dag om. Zij naar bed, wij naar huis. Goed batterij-oplaad-materiaal zo'n dag. ♥

Hej hej.

2 opmerkingen:

Mrs. T. zei

Ik ga binnenkort ook treinen. Helemaal naar Amsterdam en ben net zo bleu als jij wat dat betreft. Wordt een avontuur dus.

Enne, varkensneuzen te koop? Echt. Brrr!

Vnn zei

Wij zijn gisteren teruggekomen van Mattas en ik begin met deze vrolijke plog. Heb ze gemist! Hoop dat jij over 3 weken sterk genoeg bent om ook te gaan!