zaterdag 6 juni 2015

Plog 157 - Lekker in huis en tuin aanrommelen

Wat deed ik op 06 juni 2015?

Lieve Cayston, ik richt me even tot jou persoonlijk. Vanaf vandaag gaan we er weer vier weken tegenaan samen. Drie keer per dag ga jij mijn longen verwennen met je pseudomonasdodende krachten. Ga ervoor! Dan zal ik je heel diep inademen en me voorstellen hoe je magische damp zijn weg vindt tussen het gangenstelsel in mijn tere longen. Mijn arts is ook zeer enthousiast over jou, zei hij laatst nog. Maak het waar! Mijn intraveneuze kuur loopt op zijn eind, onze zomervakantie ligt op een steenworp afstand. Ik vind het erg spannend allemaal. Of ik fit blijf, en voor hoelang. Je mag zelfs mee naar Frankrijk, om me te helpen. Dat kan Colistin niet zeggen. Dus, kan ik er op rekenen dat je een beetje lief voor me gaat zijn? Alvast bedankt. Je I.

Nog een handje van deze en dan is de dag volledig begonnen.

 Weer een dag met zon! Je gaat er bijna aan wennen.

Oh wat leuk en lief, twee oppepkaartjes in de bus. Merci!

Op Facebook kom ik een artikel tegen dat me raakt. Het is geschreven door een Canadese CF-collega en gaat over hoe het is om CF te hebben. Hoewel in het Engels geschreven leest het makkelijk weg en vind ik het echt een aanrader. Vooral in punten 3, 4, 6, 7, 9, 10, 11 en 12 herken ik veel. Waarbij punt 4 er met kop en schouders bovenuit steekt. Maak geen held van me maar behandel me altijd waardig. En soms is het genoeg om er gewoon alleen maar voor me te zijn. Naast me te zitten en er zijn. Ook al vraag ik er niet om. Want dat vind ik het moeilijkst wat er is.

José en Hub Hub...

Terwijl alle gezinsleden die beginnen met een S buiten vertoeven ga ik boven aan de slag. Er valt een hoop op te ruimen. Daar had ik foto's van kunnen nemen. Maar ja.

En kijk dit dan! Hier word ik ook erg gelukkig van. In feite kan ik kiezen uit tien tasjes omdat ze draagbaar zijn aan beide kanten. Nog een dikke kus voor jou Mr! X

Barbatruc!

Gekkigheid! Ik heb zowaar zin in een beetje warm eten.

Oké, nu draai ik door.

Thuis is het ook fijn hè mopje?

Wat een heerlijke dag! \o/
Het heeft echt heel lang geduurd voordat ik begreep wat \o/ betekent.

Hej hej.

Geen opmerkingen: