zondag 7 juni 2015

Plog 158 - Een middagje op pad met de naef

Wat deed ik op 07 juni 2015?

Goedemorgen Sara. Je doet het goed de afgelopen nachten. Ik hoop dat ik nu niks jinx.

Ha naef! Zit ik ineens naast jou in de auto? Gezellig zeg. Aan de stand van je been te zien heb jij er ook zin in. Een middagje naar de stad met je moeder en je tante. Je vader en oom zijn zeilen. Daar ben je nu nog iets te klein voor.

Nou, zo'n broodje kan niet anders dan lekker smaken! Als je ervan houdt.

Het proces van passen, twijfelen, terugleggen en kopen zit erop. We zijn tevreden en hebben dorst.

En ik heb honger.

Flrs doet intussen een dutje.

Tijd om weer naar huis te gaan.

Kom maar even bij mij zitten, dan ben ik je kinderstoel.

Olvarit vanaf een vliegtuiglepel. Met geluid! Maar daar kwam ik later pas achter. Ik denk dat ik hem zelf maar in gebruik neem. Wie weet waar het toe leidt.

Sara is heel lief. En ze wil ook Olvarit. Snap ik.

Ik hoop dat mijn gerepareerde lens snel terug is. De kwaliteit van de iPhoto's is maar matig. Nu duik ik op de bank, tijd voor Broadchurch!

Hej hej.

Geen opmerkingen: