maandag 8 juni 2015

Plog 159 - Woonwensen is aan elkaar

Wat deed ik op 08 juni 2015?

Goedemorgen mevrouwtje koekepauwtje. Fit?

Ikke wel. En ik kocht gisteren een nieuwe broek. Vandaag trek ik hem aan. Hij past perfect.

Laat ik nu dan maar weer eens hier aan de slag gaan. Er ligt genoeg.

Tijd voor een ommetje. Even op inspectie door de wijk. Er wordt weer volop gebouwd. En flink geallitereerd. Niet geheel terecht.

Lekker hoor.

Zie me een zijn met de natuur.

Sara versmelt zelfs helemaal.

Hé hola! Wat moet dat daar? Zo te zien is er een kudde babyboomers ontsnapt. Nou ja, laat maar gaan.

Dit ruimt altijd goed op.

Ik heb vanavond zo geen zin in sondevoeding dat ik er zelfs een pizza voor wil eten.

Sara's interesse is gewekt. Zij wil eigenlijk nooit brokjes eten. Wel pizza. Of sondevoeding.

Kom maar even knus bij me liggen. Dat mag alleen clandestien, als de baas naar bed is. 

Met je gebit.

Hej hej.

1 opmerking:

Sarah zei

Hihi die Saar.
Broeken die perfect passen zijn THE BEST!