woensdag 10 juni 2015

Plog 161 - Geen ongeluk in de blender

Wat deed ik op 10 juni 2015?

Ha pluisje. Dit ziet er heel vredig uit. Volgens mij voel je je ook zo.

Het is weer tijd voor een grote bestelronde. De voorraden zijn ernstig geslonken. Als ik niet snel bij bestel ga ik dood.

Ik inventariseer her en der aan te vullen materialen. Qua batterijen zitten we in elk geval goed.

Ik denk dat ik het nu wel heb. Aan de bel. Het meeste kan online maar ik ben daar heel ouderwets in.

Mijn fijnste klem is kapot. Dat mij dit moet gebeuren. Houdt het dan nooit op. Muhahaha.

De post heeft het sluitstuk bezorgd van naefs verjaardagscadeau. Ik ben er in elk geval erg content mee!

Mooi. Dan kan ik nu even buiten relaxen. Tussen de spraybeurten door. Deze week nog geen enkele keer gesmokkeld. Goed bezig Irène!

Sara ontdekt een tak(je) in de tuin en haar innerlijke overlever ontwaakt.

Ze knaagt dat het een aard heeft. Deze kant kende ik nog niet.

Oh, het avontuur is van korte duur. Zo'n beetje op dit moment heeft haar interesse zich verplaatst naar elders.

Dit is niet wat het lijkt. Dit is gewoon een smoothie van banaan en blauwe bessen.

We zijn toe aan een nieuwe serie. Het is Breaking Bad geworden. Eindelijk.

Hej hej.

1 opmerking:

Vnn zei

Eindelijk! Breaking Bad! En wat een toeval dat je net die foto van dat ongeluk in de blender erbij hebt gezet. Want die is erg toepasselijk vind ik. Maar verder zeg ik niks.