donderdag 11 juni 2015

Plog 162 - Een hoop nieuw spul

Wat deed ik op 11 juni 2015?

Begin de dag met een frisse arm! Zo lekker om even wat verse lucht over de jeukpleisterplek te jagen. Om het af te toppen sopt de thuiszorgelf er nog een dot alcohol overheen.

Nog een schone pleister erop en we kunnen er weer een week tegenaan.

Ook nog mijn nieuwe rokje aan. Het kan niet op.

Het wemelt van de vogeltjes in onze haagbeuk.

Dit ziet er niet bepaald heel knap uit Sara.

Met warm weer moet ik mijn zouten altijd wat aanvullen. Prima, doe ik.

Een deel van mijn bestellingen is geleverd. Maar zie ik dat nou goed, links vooraan?

Ja hoor! Nog meer antibioticabolletjes. Kom op zeg, mijn kuur zit er onderhand echt op. Beetje jammer, want nu moeten ze vernietigd worden. Of zal ik ze op marktplaats zetten?

Er zat weer een mooie kaart bij de post. Fijn.

En ik heb een goede knotdag. Al met al een puike dag.

Hej hej.

1 opmerking:

Vnn zei

Ik lees deze na de vorige en dit rokje is helemaal geweldig! WIL IK OOK!