zondag 14 juni 2015

Plog 165 - Steeds beter onder de knie

Wat deed ik op 14 juni 2015?

Nou Sara, de theorie van mijn moeder - dat jij naar boven kwam omdat je wist dat ik ziek was en voelde dat je bij me moest zijn kan - ook de prullenbak in. Vannacht liet ik de logeerkamerdeur weer eens open. Bij wijze van test en omdat er een hysterische mot in de badkamer rondfladderde. Je kon het geroken hebben. Tot twee maal toe moest de baas je naar beneden bonjouren.

Pinkpopresten.

Zondag. Krant lezen in de tuin. Verder niet te moeilijk. We kunnen het steeds beter, thuis genieten. Ik hoef niet meer obsessief 'ergens naar toe en iets doen' en Sjrd kan zijn werkzaamheden beperken tot de werkdagen.

Kijk maar, niks meer aan doen.

Ooit is het tijd voor je eerste Radler. Al veel over gehoord, nog nooit geproefd. Lekker wel!

"Zo nog even een aflevering doen?" vraagt Sjrd. Nog voordat ik ja kan zeggen tettert de stem van RTL4 dat er weer twee verse afleveringen Broadchurch voor ons klaarstaan. Oh ja!

Hej hej.

1 opmerking:

Vnn zei

Dat hansopje staat je fantastisch! En ik moet nu even fluisteren....: *die birkenstocks staan er eigenlijk ook nog best cute bij ook* Zei ik dat?!
Fijn dat je weer een goede dag had!
En die arme Saar, ik zou haar nooit wegsturen, met haar devote pootjes.