maandag 15 juni 2015

Plog 166 - Zoiets werkt meteen op mijn kringspier

Wat deed ik op 15 juni 2015?

Hoi snoes. Heb je mooi gedroomd vannacht?

De aardbeien-op-brood is een ware hit aan het worden. Er kan de laatste dagen sowieso wat meer voedsel in mij. Zonder daar veel last van te hebben. De pillen tegen boeren en maagzuur helpen al een tijd goed. De pijn in mijn maagstreek is ook wat meer naar de achtergrond verdwenen. Alleen als ik wandel met een volle maag wil het nog wel eens zeer doen.

Het infuusnaaldje verwisselen ging even mis. Heb je soms.

Met Sara knuffelen op de mat gaat nooit mis.

Oh ja. Mijn hansopje! Eigenlijk kan die best nu, qua weer. Snel aantrekken.

Dit is echt niet goed. Nutricia heeft mijn lievelingssmaak Nutridrink uit het assortiment gehaald. WAAROM??? Toen ik in de wacht hing om een nieuwe bestelling te plaatsen dacht ik nog bij mezelf "als ze deze smaak er maar nooit uitdoen". Uiteindelijk bestelde ik niks. Want de andere smaken lust ik niet. Goffer.

Vanwege een spoedreparatie in de straat is het water afgesloten. Dat is niet per se handig op poetsmaandag. Uiteraard moet ik acuut poepen.

Maar Saar, wat lig jij hier plechtig. Met je devote pootjes. Waar denk je aan?

Zullen we anders samen met het riempje naar de bakker lopen?

Nou, dat waren 5 mooie seconden in de bakkerij voor jou hè. Werden we daar even vriendelijk doch dringend naar buiten gedirigeerd. Ik moest je buiten vastbinden aan de onzichtbare haak. Hopelijk zijn er door deze ervaring geen nare herinneringen naar boven gekomen aan je tijd op Lesbos. En hoe je daar aan de ketting zat bij de nare schapenboer.

Yes! Mijn lens is gerepareerd. En thuisbezorgd door de schuinoverbuurman. Dankjewel Rlph!

Ik heb best een fijne dag, eigenlijk. Alweer. Wat een heerlijkheid.

Sjrd is naar een concert, ik kijk New Kids Turbo. En moet daar - alweer - heel hard om lachen.

Sara niet. Zij vindt het ronduit saai. En dat Gradje dood ging dan?? Ook niet. Ze eet nog liever haar slof op.

Hej hej.

3 opmerkingen:

Ydnas zei

Aardbeien. Waarom heb ik die nog niet gehaald?
En ehh, welke pillen tegen maagzuur en boeren zijn dat, "gewoon" omeprazol of iets "nieuws"?
Xx

Mrs zei

Ik word blij van jouw fijne dagen! Dat ze maar mogen blijven.

Kusjes

Vnn zei

? Ik dacht dat ik gisteren een bericht had gepost maar dat is niet gelukt blijkbaar...terwijl er toch belangrijke informatie gedeeld werd...
Ik schreef namelijk dat ik dat hansopje geweldig vind en dat ik *fluisterend* die birkenstocks "er eigenlijk best cute bij vind staan". Maar dan alleen bij dat hansopje he!

En dat ik het ook heel fijn vind dat je weer een goede dag had. Dat er maar meer van dat soort dagen mogen zijn, zodat we binnenkort samen dat roseetje kunnen doen.

Saar zou ik dus nooit weg kunnen sturen; met die blik en haar devote pootjes, de schat.