dinsdag 16 juni 2015

Plog 167 - Hoe wordt smurfenijs gemaakt?

Wat deed ik op 16 juni 2015?

Hoe vaker je ze aanhebt hoe lekkerder ze gaan zitten. En hoe meer je ze draagt hoe minder lelijk ze lijken.

 Wat jij Sara?

Het nieuwe loopje was zo gevonden. Weer een grotere uitdaging en verbonden aan CF. Sjrd loopt op 20 september a.s. mee met de Dam tot Damloop! 16 Kilometer maar liefst. Wauw!

Van de weeromstuit heb ik mijn eerste hardloopschoenen nog eens aangetrokken. Hoewel ze daar eigenlijk niet voor gemaakt zijn. Maar nu kleuren ze enig bij mijn vestje.

"En wat spreken wij af?" vroeg ze. "Voorlopig even helemaal niks!" sprak ik resoluut. De tijger ligt rustig in zijn kooi te slapen. Laat mij maar eens even het bos uit, het licht tegemoet.

Er zit een nieuwe ijszaak in de stad. Tijd voor een test.

De keuze is in elk geval reuze. Meer dan 50 smaken, waaronder red bull en smurfen. Daar moet je niet te lang bij stilstaan.

Smaakt goed!

En boven mijn hoofd speelt het carillon. Het lijkt bijna vakantie.

Ha jongens, ook hier. Wat doen jullie?

Beetje spelen.

Tijd om naar huis te rollen.

Sinds deze week zendt RTL4 de serie Divorce vanaf het begin uit. Ik vind dat een heel goed plan. Ik kende hem namelijk nog niet. Wat een gemis! Hoewel ik nu in een rapper tempo door kan kijken. Dat is dan wel weer fijn.

Hej hej.

Geen opmerkingen: