woensdag 17 juni 2015

Plog 168 - Vervelen is niet per se vervelend

Wat deed ik op 17 juni 2015?

Het belooft weer een lekkere dag te worden.

Hier kunnen wij best aan wennen, hè Saar?

De laatste zending is bezorgd. Volgens mij heb ik nu alles in huis. Denk ik.

Laat ik anders dit leuke rokje nog eens aantrekken. Het hangt altijd zo vergeten in de kast.

Ik heb een beetje een verveeldag. Zal ik deze kleren eens opruimen? Nee...

De berg strijkgoed wegwerken dan? Nee... Doe ik wel een keer als het minder warm is.

Wacht, eerst trek ik een ander rokje aan hoor. Nu weet ik ook weer waarom dat blauwe rokje altijd maar in de kast hangt te hangen. Het zit net te strak.

Zal ik anders de tuinstoelen eens schoonmaken? Dit nodigt niet bepaald uit tot zitten. Nee... Ook geen zin in.

Lezen dan? Ja! Lekker met een boek op de bank, in de zon.

Dagelijks check ik de weersverwachtingen van onze vakantiestek. Dit belooft veel goeds!

Hej hej.

2 opmerkingen:

Vnn zei

Precies het weer wat wij hebben gehad in M-l-C!
En ook al kunnen wij dansen in de regen, dat betekent nog niet dat we dat ook in de vakantie willen doen he :-)

Jolanda zei

Gelijk wegdoen dat rokje!
En goede keus dat lezen. Beter dan de andere opties. :-)