donderdag 18 juni 2015

Plog 169 - Bad, bel en bril

Wat deed ik op 18 juni 2015?

De dag begint met een badderbeurt. Voor Sara welteverstaan. Hoogtepuntje in het leven van mijn moeder en mij hoor.

Sara is minder enthousiast.

 Wat een vernedering...

Uhm Sara, je poot.

Opdrogen in het zonnetje daarentegen. Daar raak je best zen van.

Mam! Leuke slipper!

Na Sara ben ik zelf aan de beurt.

Op mijn voicemail staat het bericht dat mijn bestelde oorbellen zijn gearriveerd. Ik snel meteen naar de juwelier in dit godvergeten centrum.

Twee paar double dots voor mij! Ook deze trend is eigenlijk alweer op zijn retour maar toen ik laatst voor het eerst deze oorbellen zag was ik op slag verkocht. Puik kuurcadeau.

Dan nemen we nu even een rustje hè. De dag is nog niet om. Nog lang niet.

Want plots zijn we bij de opticien. Sjrd moet een nieuwe bril, voor naast zijn lenzen.

Terwijl zijn ogen worden opgemeten maak ik al een selectie van kanshebbers. Ik kan alvast verklappen dat het niet zo'n grote, donkere unit is geworden.

Als ik een nieuwe bril moest zou ik deze nemen. Maar ik hoef helemaal geen nieuwe bril dus leg maar weer weg hoor meid.

Nou proost, op de bril!

Een ouderwets bord pasta. Dat is lang geleden. Best lekker wel.

Kom Saar, gaan we lekker samen naar David, Joris en Lodewijk kijken.

Oh. Sara heeft een wegraking gekregen.

Hej hej.

Geen opmerkingen: