vrijdag 19 juni 2015

Plog 170 - Pleurop werd fleurop

Wat deed ik op 19 juni 2015?

De thuiszorgelf is weer geweest om mijn arm te verzorgen. De insteek doet nu wat zeer, van al het gefrut. Hoe dat voelt is een geschikt rijmwoord.

Sara overdenkt haar nacht. Twee keer zinloos naar boven gelopen. De irritatie van haar mensen opgewekt. Is dit het allemaal wel waard?

Ik scoorde nog een broek gisteren. Zit vandaag prima.

Nou meid, je hebt weer goed je best gedaan op die slof.

In de loop van de middag ben ik behoorlijk chagrijnig geraakt. Het liefst bleef ik op de bank zitten mokken. Maar nu moet ik toch echt even op pad. Levend op het randje.

Appie komt volgende week pas. Past beter in onze planning. Dat betekent dat ik het nu zelf moet doen. Kan best.

En nu ik toch in de buurt ben besluit ik mezelf eens lekker te verwennen. Ik koop haast nooit een goede bos bloemen voor mezelf maar vandaag doe ik het wel.

Instant geluk. Ik voel me meteen beter. Je zou dit eens moeten ruiken!

Nog even stilte voor de spraystorm.

Mijn nieuwe sloffen kunnen eerder van stal dan gehoopt. Het kippenvel kruipt vanaf mijn enkels omhoog naar mijn rug.

Oh kom jij maar eens even knuffelen ja. Ik geloof dat we daar allebei wel behoefte aan hebben.

Hej hej.

Geen opmerkingen: