maandag 22 juni 2015

Plog 173 - Een belofte ingelost

Wat deed ik op 22 juni 2015?

Nee Saar, geen Lesbosse toestanden vandaag.

Zie je? Zomer in Nederland.

Je vraagt je misschien af wanneer ik mijn luie reet weer eens naar de sportschool sleep hè? Nou dat zit zo. Na de vakantie. Simpel. Maar om alvast een beetje aan het idee te wennen, heb ik vandaag mijn lievelingssportvest weer eens aangetrokken.

Eh Sara, waarom drijf jij op een matvlot door de kamer?

Goed. Het is takkeweer. Er ligt een hoop was. Belofte maakt schuld. Anem!

Intussen mijn fysio heus wel gehad hoor. Tig keer de trappen op en af voor ditjes en datjes. Onder andere voor de nurkse bezorger van appie die en passant nog een stuk stucwerk van de muur af ramde met zijn blauwe kratjes. Bedankt hè. Dit pakje kauwgom paste overigens in geen enkele krat erbij. Sorry boom.

Kiek dan! Alles in keurige stapels, de strijkplank leeg en ik ultra zen.

Dan mag ik nu wel even hier zitten zo.

En staren naar de bloemen die het nog steeds skitterend doen.

Ach, de kussens zijn wéér nat geworden.

Gezellig Saar, dat ik je met pijn en moeite toch even naar de kamer hebben kunnen dirigeren. Waarom vind je het hier zo stom en saai?

Dit is mazzel! We namen de laatste twee afleveringen van Broadchurch op en het zag er naar uit dat we ze pas komende donderdag samen zouden kunnen kijken. Toch niet. Nu!

Hej hej.

Geen opmerkingen: