dinsdag 23 juni 2015

Plog 174 - 39 violen en een trommel en een fluit

Wat deed ik op 23 juni 2015?

Het voornemen om uit te slapen wordt getorpedeerd door de bel. WEER een pakje. Gelukkig wel gewoon telefonisch kunnen bestellen dus daarover geen klachten. Misschien kun jij ook getraind worden in het opendoen van de voordeur en pakketjes in ontvangst nemen Sara. Mam?

Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is? Eigenlijk kun je dat helemaal niet zien. Maar het is Sjrd.

Ik wacht altijd veel te lang met back-ups maken van mijn foto's. Nu toch maar eens even doen.

Mijn Nel Verkamp-broek bevalt goed.

Serieus? NOG EEN PAKKETJE? Jazeker. Met nieuwe smaken bijvoeding. Ik zal toch iets moeten nu ik NOOIT MEER mijn lievelingsdrankje kan bestellen. Nutricia, Nutricia. Waar zijn jullie mee bezig?

Sara is intussen bezig met een ligtest.

Ze checkt of het een beetje oké ligt, op zo'n hoopje klamme kussens. Zo te zien wel.

Hé kijk, daar hebben we het feestvarken! Eten en on the siiiide nog wat werken?
En dan nog een snel dutje voor het bezoek arriveert.
Doe maar weer dicht hoor, er is nog niemand.

Hier wel. Party party.

Als alles en iedereen allang op een oor ligt duik ik nog even in de wereld van Satudarah. Jongens op een motorfiets. In feite niet meer dan een uit de hand gelopen scoutingclubje. Met te verdienen insignes, het zweren van eden en ontgroeningsrituelen.

Hej hej.

5 opmerkingen:

Vnn zei

Gefeliciteerd Sjrd!

Sarah zei

Nog gefeliciteerd met de man!
Lekkere broek heb je ontvangen! Moet jij nu ook allemaal grotere maten kopen of is het nog niet zo ver?

Hans van Roon zei

Gefeliciteerd met je verjaardag Sjoerd en met zo'n moordvrouw 😎😎😎

Vnn zei

Back-ups van foto's...dat gebeurt hier ongeveer eens in de 15 jaar dus denk dat het bij jou wel meevalt.

Irène zei

Dank voor de felicitaties hier en op FB namens Sjrd.

@Sarah: Nee gelukkig pas ik nog steeds in normale maten. Ze verschillen zelfs, ene keer S andere keer XS. Oh en wat betreft je mic key vraag van een poosje terug: nee joh! Natuurlijk ga ik die niet zelf vervangen. Brr! Maar ik moest wel een reserveset in huis hebben voor het geval deze eruit valt. Kan altijd iemand van Bosman bellen als ik niet in een zkh terecht kan.

@Vonn: Ik zou dat toch maar eens doen dan. Met je kind.