woensdag 24 juni 2015

Plog 175 - We kwamen er niet uit

Wat deed ik op 24 juni 2015?

Och Jamai, jongen toch. Geen best begin van de dag voor jou zo. Dus, step right up, wango tango, come on! Terug in je plastic fotolijstje.

Ik bevind mezelf in een soort vakantievacuüm deze week. Het is een vicieuze cirkel van te laat naar bed, te laat opstaan en lemmeteren met sprayen. Het draalt en dreutelt maar door. Nu eerst tijd voor Divorce. Prioriteiten.

Ach wat enig! Sara kan een nieuw kunstje. Als ik haar kriebel op haar fijne plekje gaat ze borstelen. De haren in haar nek en op haar rug gaan helemaal omhoog staan. Dit kun je zien als kippenvel, van de lekker. Tuttebel.

 Nog een zonnegroetje? Wel ja.

Dat het verrekt, ik gooi de familie Van der Plas er meteen achteraan.

Laat ik me dan nu maar eens met nuttige zaken bezighouden. De verjaardagschips ligt door het hele huis.

 En Bets heeft het ook wel gehad.

Nee dan Sara. Die heeft het beter voor elkaar. En ze hoeft zich nooit in te smeren. Ook nog eens een keer.

Als ik je een plant moest adviseren om aan te schaffen zou het deze zijn. Kreeg de afgelopen tijd minimaal water maar bloeit ijzersterk door. Fantastisch! Geen idee hoe hij heet verder. Intratuin.

Nou, ik heb mezelf toch nog opgekalefaterd gekregen.

We gaan iets heel spannends doen, Nk, mijn moeder en ik. Eigenlijk zou Sjrd meegaan maar die zit tot over zijn oren in het werk.

We hadden een uur om alle codes te kraken en de deur open te krijgen. We faalden hopeloos. Maar het was super leuk!

Nog even samen neuzen? Lekker!

Hej hej.

3 opmerkingen:

Gwen Wijker zei

Aah wat leuk een escape room. Wil ik ook wel eens een keer doen.

Ik heb een vraagje. Dat tafeltje waar je laptop op staat waar heb je die vandaan?
Ik heb mijn laptop zelf altijd op m'n schoot, maar dat is niet echt comfortabel.

Groetjes Gwen

Irène zei

@Gwen: IKEA!---> http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70278240/

Jolanda zei

Jij blijft verrassen. Jamai. Haha!
En dat advies over die plant.. Zou van mij kunnen komen zo. Hahaha, ik weet ook nooit namen. Behalve dan lavendel en euhhh... hortensia. Geranium weet ik ook. O, en viooltjes. Nou, toch al heel wat.
Maar goed, nu ga ik Jamai even verwerken.