donderdag 25 juni 2015

Plog 176 - Aanrommelen richting vakantie

Wat deed ik op 25 juni 2015?

Ontbijt met aardbeien en lijstjes. Opdat ik niet vergeet.

Ook dit hoort bij de vakantievoorbereidingen. Welke kleur zal ik eens smeren?

Het begin is gemaakt! Ik zou willen dat ik een mens was dat met een koffer weg kon. Maar dan kon ik geen 4 bikini's meenemen. Dus. Elk nadeel.

Oh vriendin, jij past in geen enkel koffer. Ik weet dat er goed voor je gezorgd wordt. En ik weet dat we je er echt geen plezier mee doen om zo lang in de auto te zitten. Maar toch. Ik mis je nu al.

Hoe heten deze wolkjes? Zijn dit nou schapenwolken?

Terwijl ik onder de douche stond ging de bel. Het laat zich raden wie dat was. De overbuuv nam mijn pakket in ontvangst (dank!). Wat zou het zijn??

Oh ja. Een blanco cheque van de club! Dat zit namelijk zo. Ik ben ambassadeur van de NCFS geworden. In feite was ik dat al heel lang maar nu heet het officieel zo. Samen met nog een zwik andere ambassadeurs ben ik - om niet! - in te huren voor feesten en partijen die georganiseerd worden ten bate van de NCFS. Ik kom dan iets vertellen over CF en neem deze ingevulde cheque in ontvangst. Indien gewenst hoest ik er nog leuk bij ook. Indien niet gewenst ook trouwens, ben ik bang.

Sjrd en Sara hebben even een moment van intimiteit met elkaar.

Hej hej.

Geen opmerkingen: