vrijdag 26 juni 2015

Plog 177 - Inpakken is niet mijn hobby

Wat deed ik op 26 juni 2015?

Goeiemorgen popje. Jij weet nog niet wat ik wel weet...

Het is maar goed dat de melkflessen binnenkort een oppepkuurtje krijgen zeg. En de rest van mijn geisha-look ook.

Superhandig! We krijgen nog even een nieuwe voorruit in onze bolide. Maandag danste er een steentje op de voorruit. Met een zwierige pirouette veroorzaakte dat een flinke barst. Goede timing.

't Laatste wasje draait. Wat is dat toch voor idioot mechanisme? Alsof de wereld vergaat als de was niet bij is als je vertrekt.

Met dit op zak kan ons niks gebeuren. Toch?

Proviand voor onderweg. We zitten geramd.

Dag lief hondje, daaag. Braaf zijn bij opa en oma.

Veel plezier, rauwe eitjes, stokjes, wandelingen en wat niet meer.

Gisteren ontdekte ik op de valreep dat ik het einde van de caystonperiode net niet ga halen met mijn filters. Toch nog goed gekomen. Goede service van Romedic.

En Sjrds nieuwe bril is ook nog eerder klaar dan gepland. Soms zit alles mee! Leuk montuurtje hoor. Je doet me in de verte een heel klein beetje denken aan een Minion. :)

Goed, volgens mij is deze medicijnentas zover compleet. Check check dubbel check.

Vooruit dan, ook nog maar de laatste strijk op orde brengen. Als we onverhoopt niet mochten wederkeren blijft het thuisfront in elk geval niet met een onverwerkte bult was achter.

Hej hej.

Geen opmerkingen: