zondag 28 juni 2015

Plog 179 - 12 Jaar een setje

Wat deed ik op 28 juni 2015?

Nou, dit is bepaald aangenaam ontwaken zo. Felle zon, fluitende vogels en een krekelorkest.

De eigenaren hebben een nieuwe tuinset neergezet, ergens tussen vorige zomer en nu. Dat is perfect!

Het is hier sowieso perfect.

Mijn privé verpleegkundige heeft mijn arm vakkundig ingepakt. Ik: "In de rol kijken hè?!" Hij: "Ik heb mijn EHBO-diploma hoor!" Ik ben er klaar voor!

3,2,1... We zijn begonnen. Met liggen.

Het is bokheet in de zon, zonder hoed. Gelukkig mag ik Sjrds pet lenen. Het niet kunnen zwemmen gaat me een beetje opbreken, vrees ik. Aan een oplossing wordt gewerkt.

Ach wat leuk. Een kleine hagedis. Weer eens wat anders dan een wild varken.

Terug bij de bungalow. Ik blader in een roddelblad. Op de achterkant staat deze pop. Julia. Zijn er daadwerkelijk mensen die zo'n pop kopen???

Oh we gaan op pad zie ik. Leuk! Waar gaan we heen?

Eerst tanken.

Hahaha, goeie spiegels hebben ze hier. Zoveel ben ik nou ook weer niet aangekomen.

We gaan een hapje eten, in Uzès. Lekker man!

Het toeval wil dat veel pleinen hier in de regio Place aux Herbes heten én dat de lokale horecagelegenheden alhier een voorliefde hebben voor fifties styling.

Die hipster achter Sjrd zit hier doodleuk te gourmetten met zijn chick. De lucht is niet te harden en de vetspetters reiken tot aan Sjrds arm. Gourmetten is dus ook verhipsterd.

Deze foto moet ons 12-jarig relatiegeluk uitstralen. Vandaag hebben we 12 jaar verkering! 12 Jaar, dat is een derde van mijn leven! Ik heb alleen niet zo'n fotogenieke dag. Soit.

Hej hej.

2 opmerkingen:

Vnn zei

Wat een heerlijke dag en wat leuk om werkelijk elk hoekje, plekje, stadje, tankstation, restaurant, zwembad te herkennen. Fijn dat je je goed genoeg voelt; dat het allemaal kan! Hoop dat het de rest van de week ook goed was/is.

Petra Willems zei

Gefeliciteerd met jullie jubileum!