maandag 29 juni 2015

Plog 180 - Het zit wel snor met mijn karmapunten

Wat deed ik op 29 juni 2015?

Qua ritme passen wij hier eigenlijk niet zo goed. Wij houden van uitslapen en heel kalm aan doen. Zodoende gaan we op het heetst van de dag op pad en missen we vaak de markten. Vandaag is geen uitzondering.

Dan maar naar de supermarkt. Op vakantie is dat ineens een heel tof uitje! En het is er aangenaam koel.

Bij gebrek aan eigen hond aanbid ik deze maar even.

Hebben we alles??

Hé daar zullen we de eigen hond toch hebben! Sara heeft het prima naar haar zin en gedijt uitstekend bij de tropische toestanden in het Nederlandse.

Als er een speciaal bord staat met Minions waarmee je op de de foto kunt dan doe je dat dus.

Zeg Sjrd, wat is dit nou??

Het is bijkans half drie en jij gaat MacSnacken? Lekker!

Nou doe mij dan maar een Franse milkshake.

Liefde is... Dat jij hij opblaasstoel voor in het zwembad leven inblaast.

En we zijn te water gelaten! Ideaal zo! Beetje dobberen, beetje drijven, het onderlijf koelt af en de arm blijft droog.

Het wemelt hier van de vlinders. Dagpauwogen, citroentjes en meneer Hermans mag weten welke soorten nog meer. Ook deze kleine, donkere motachtige rakkers kriebelen geregeld langs je benen. En ze zitten aan de rand van het zwembad. Soms storten ze daar zelfs in, de sukkels. Om vervolgens middels een nare verdrinkingsdood aan hun einde te komen. Met mijn drijvende zetel akker ik het bad door, op jacht naar de verzuipende kneuzen. Als een ware Erika Eleniak schep ik ze behoedzaam met mijn hand op de kant, in de hoop dat ze het redden.

Een mens wordt wel moe van zoveel tere levens redden. Tijd voor een rustje.

Het was een heerlijke avond in de buitenlucht. Hier zie je daar de restanten van.

Met fris gewassen haartjes in de pyjama naar Divorce kijken. Kan hier allemaal.

Sjrd is inmiddels in een leesmarathon verzeild geraakt. Dat is pas vakantie.

Hej hej.

1 opmerking:

Vnn zei

Dat vlinders ons nog altijd aan meneer Hermans doen denken. Dat heeft hij toch maar goed voor elkaar gekregen.