donderdag 2 juli 2015

Plog 183 - Het zou de laatste ligdag blijken

Wat deed ik op 02 juli 2015?

De dag begint met een schone was ophangen. Over een paar uur zijn de handdoeken weer droog en kun je ze rechtop neerzetten. Dat wordt scrubben vanavond, of we willen of niet.

De geranium krijgt wat te drinken.

Dit vakantiehuis is echt van alle gemakken voorzien. Het beschikt zelfs over een diepvries met drie laden. Zodoende nam ik twee verse broden van thuis mee en gooide die hier in de vriezer. Je doet me meer plezier met een vertrouwd Pauls mikske dan met stokbrood en croissants. Bovendien is het nogal een toer om ze te halen in het dorp. Tegen de tijd dat wij op en rennend zijn is al het brood allang en breed op.

Oei, hier ben ik wat karmapunten kwijtgeraakt. Deze wesp verdronk in mijn sapje. Aan het eind van de dag liggen ze er met zijn drieën.

Wij liggen intussen weer in het zwembad.

Of zitten ernaast.

Mijn droge hand is in elk geval bruiner dan Sjrds natte voet.

Maar ik plof toch maar neer in de schaduw.

Als ik ben uitgedreven en uitgepoedeld en opgedroogd is het de hoogste plogtijd bij de wifi.

We gaan pizza's halen in het dorp. Daar blijkt van alles aan de hand. Komt André Rieu hier soms optreden of wat?

Dit meiske danst als een bezetene op wat eighties kneiters.

Phil heeft ze weer lekker gebakken.

Mijn moeder appt nog even een tussenstand. Sara houdt zich erg goed met de hitte. Ze ligt het liefst pal in de zon. Komen die Griekse roots mooi van pas.

Hej hej.

Geen opmerkingen: