vrijdag 3 juli 2015

Plog 184 - Emigreren is een optie

Wat deed ik op 03 juli 2015?

Wat gaan we doen, waar gaan we heen? Sjrd verzint een route, ik mijmer nog wat voor mij uit met de vredespijp in mijn mond.

 Water, cola light en een nutri voor onderweg. Opdat we voldoende drinken.


Kom, laten we gaan. Onze laatste dag alweer. Zo voelt het helemaal niet. De week is omgevlogen!

Terwijl Sjrd het vuil wegbrengt mag ik nog even op de wifi.

"Is het jou ook opgevallen dat jij hier amper hoest?" vroeg Sjoerd vanmorgen. Ja. Nogal. Ik voel me echt top hier. Misschien moeten we toch maar emigreren.

We zijn gestopt bij het middeleeuwse dorpje Lussan.

Na een aardige klim komen we deze hint tegen. Ja laat nou maar zitten! De goeroe kan trots op me zijn, ik heb best wel wat meters gemaakt deze week.

Het is hier echt heel mooi. Kijk zelf maar even.





Ineens sta ik in Uzès. Sjrd parkeert de auto in een parkeergarage en heeft mij alvast uit laten stappen. De luchtzuivering in Franse parkeergarages is abominabel. Het is er snoeiheet vanwege afkoelende auto's en de dikke lucht van uitlaatgassen wordt niet vermengd met frisse lucht. Niet te doen.

Dat is helemaal niet erg want dan kijk ik intussen wel even naar oude spullen.

Een ijsje en een smoothie later rijden we nog even langs het tankstation. Op zich past er meer dan twee liter benzine in de tank maar de pomp is onwillig. Nou ja, dan niet. Morgen weer een dag.

Ik kocht een nieuwe hoed in Uzès, Sjrd mag vet.

De animo om alvast in te pakken is niet heel groot. Het was misschien wel de fijnste vakantie ooit. Grote woorden, ik weet het. Maar het was ook groots. En heel erg relaxed.

Hej hej.

2 opmerkingen:

Mara zei

Wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben! X

Sarah zei

Klinkt en ziet uit als geweldig!! Wat fijn dat het de beste vakantie ooit was :) Wij hebben het deze week ook over emigreren gehad, hehe. Niets is onmogelijk...!