zaterdag 4 juli 2015

Plog 185 - Partir c'est mourir un peu

Wat deed ik op 04 juli 2015?

Goedemorgen. Lekker geslapen, alles ingepakt. Nog een laatste rondgang door de bungalow. Niks vergeten?

Sjrd brengt nog wat afval naar het depot.

Dag le Martin-pêcheur, dag Le Mattas, dag la Douce France. Jullie waren goed voor ons.

Nu gaan we terug naar waar we het ook fantastisch hebben.

De iPod heeft weer van alles voor ons in petto.

Bijna halverwege. De airco blaast een aangename 22 graden de auto rond. Zo meteen maar eens even een plaspauze inlassen.

Het is Ferrari galore vandaag. Dit is al de tweede die ons passeert. Wij hebben daar erg veel lol om. Om redenen die ik niet aan mijn plog kan toevertrouwen. Ik hoef niet alles te verklappen.

De Ikea van Metz. Het begint op te schieten nu.

En dan... Na 10,5 uur rijden en veel mazzel met files waar we mooi aan ontsnapten doemt dit vertrouwde bord op.

Voor je het weet sta je weer voor je eigen supermarkt.

Bij thuiskomst schrik ik me een hoedje. Wel vijf. De grote droogte heeft genadeloos toegeslagen. Gaat dit nog wel goed komen???

Ach, zolang onze vriendin er weer is komt alles goed!

Hej hej.

Geen opmerkingen: