zondag 5 juli 2015

Plog 186 - Vakantieparadijs Hintergarten is geopend

Wat deed ik op 05 juli 2015?

Elfje Ngrd heeft net mijn arm voorzien van nieuwe plakkers en pleisters. Sara is daar erg gelukkig mee. Ikzelf ook.

Sjrd heeft vakantieparadijs Hintergarten alweer opgetuigd. We gaan gewoon door met vieren en genieten.

Onze tuinstoelen zijn te smerig om op te zitten. En het gras is dor. Laat ik maar eens in de weer gaan met de tuinslang. Daar hebben we allemaal baat bij.

Sjrd leeft zich uit op het spoor van kruimels dat ik achterliet in de auto.

Ik schep hier nog maar eens wat orde. De trappen bestijgen om boven te komen valt trouwens best een beetje tegen.

In de zaterdagkrant zit een perfecte bladzijde. Alle deelnemers aan de Tour staan per team opgesomd met bijbehorend shirt. Nu alleen nog even uit het hoofd leren.

Laat ik me eerst maar eens gaan opfrissen en een verschoninkje aantrekken.

Dan kunnen we daarna op pad. Onderweg komen we allemaal oude auto's tegen. Leuk hoor.

Wat een enig stadje hebben we aan gedaan zeg. Namelijk ons eigen stadje!

Het plan was om ook een hapje te eten in stad. Maar Sjrd zit op hete kolen. De etappe is heel spannend en hij wel eigenlijk naar huis om de ontknoping te zien. Prima joh, doen we dat toch.

Precies op tijd thuis!

Ik zit wat met mijn hand in de bank als ik op een voorwerp stuit. Wat is dit nou? Een houten plankje? Heeft er hier iemand met de Kapla zitten spelen of valt onze bank zoetjes aan uit elkaar?

Hier wordt even een week verloren knuffeltijd ingehaald.

Hej hej.

Geen opmerkingen: