maandag 6 juli 2015

Plog 187 - De muur van Hoei

Wat deed ik op 06 juli 2015?

Uhm Sjrd? Wat doe jij?? Oh ja, je bent in training! De Dam tot Damloop loopt zich niet vanzelf nee.

Mijn dag begint gewoon met een ontbijtje en de krant.

En jij Sara, hoe begin jij de dag? Met een gek bovenlipje in elk geval.

Maar nu moeten we gaan. Het is koers!

Op deze weg reden we een goede week geleden ook. Gelukkig hoeven we vandaag niet zover.

Hoei we zijn er. In Huy. Of Hoei.

En we zijn niet de enigen.

We hebben een fijn plekje aan de voet van de muur bemachtigd.

Sjrd scoorde ook nog Juupkes, amai!

Daar zul je de reclamekaravaan hebben. Petjes, t-shirts, snoep, pennen, zadelhoesjes, tassen. Ze gooien het allemaal in het rond. Sjrd vangt koelbloedig een magneet uit de lucht. Ik eet het snoep op.

Dit blijft toch altijd een interessant fenomeen...

Oh kijk daar komen ze eindelijk aan! Door de grote valpartij klopt het hele tijdschema niet meer. Je zult maar autistisch zijn en hier staan. Gekkenwerk.

Cancellara met de gele trui bleek met twee gebroken rugwervels rond te peddelen. Dat is niet voor de poes.

En onze Lau dan. Schouder uit de kom gevallen, weer terug erin gechopt en gewoon doorfietsen.

Het was een mooie belevenis, daar in Hoei.

Dag België. We zullen elkaar vast nog wel vaker zien.

Ha! Om het vakantiegevoel nog wat vast te houden schappen we bood bij de Carrefour in Ans.

Om deze dag vol gekkigheid gepast af te sluiten besluit ik me weer eens te wagen aan thuis gekookt warm eten. Ongelooflijk.

Hej hej.

Geen opmerkingen: