dinsdag 7 juli 2015

Plog 188 - Een beetje morsig mag best

Wat deed ik op 07 juli 2015?

Dit ziet er nog niet heel uitgerust uit Sara.

De zaterdagkrant is ook op dinsdag nog goed leesvoer. Ik kom een artikel tegen over weesgeneesmiddelen en hoe die het nieuwe gat in de markt zijn voor farmaceuten. Mijn eigen CF wordt ook genoemd. Ik hoop heel erg dat ik met een nieuw geneesmiddel nog 30 jaar vooruit kan. En ook dat de prijs van 8 miljoen een beetje gedrukt wordt.

Er popt een zinnetje op in mijn hoofd. Laat ik dat maar eens snel in mijn telefoon zetten voor ik het weer vergeet. Al tikkend rollen er wat zinnen achteraan. Voor ik het weet staat er een halve column op het scherm van mijn iPhone. Weer een half uurtje later is mijn column af. En de deadline is pas over zes weken. Lekker!

Schrijven gaat het best als je beetje morsig bent. Het is maar goed dat ik geen boek schrijf. Ik zou de douche nooit meer zien.

Zo te zien is Sjrd met de stofzuiger rond geweest. Lijkt me leuk als ik het bed dan netjes opmaak.

Zo ja.

De chaos op zolder is ook al aardig beteugeld.

Was het maar elke dag Tour de France. En zomers.

Tussen de bedrijven door werk ik mijn plog bij. Wat een productieve dag zeg.

De pasta van gister is zo goed gevallen dat ik het vandaag eens wil proberen met rijst. Waar gaat dit heen??

Hej hej.

Geen opmerkingen: