woensdag 8 juli 2015

Plog 189 - Blote sokken en een trog lasagne

Wat deed ik op 08 juli 2015?

Ik hoef vast niet te uit te leggen waarom het een genot het is om weer in de colistinmaand te zitten hè? Hoewel ik die eerste week altijd wel een paar keer schrik van de gedachte dat ik pas twee keer gesprayd heb.

Bloten voeten of sokken? Blote voeten of sokken? Blote voeten of sokken? Toch maar sokken.

Tijdens onze week afwezigheid bleef men mij dingen toezenden. Laat ik alles vandaag maar eens gaan ophalen bij mijn vrienden van het postagentschap.

Het is hier altijd nogal eh hectisch. Met spullen. En dingen. Van alles.

Met de pakketten in de kofferbak koersen we richting... België. Ik voorspelde het al.

Laten we vanmiddag de economie van onze zuiderburen maar eens stimuleren.

Je moet de poet goed verdelen, immers. Tussen de buien door slagen we aardig. Hier had een leuke foto van de buit kunnen staan. Maar ja. Vergeten.

Ach wat leuk! Hier zijn we allang niet meer geweest. Kom snel naar binnen.

Uh nou, bedankt. Jullie ook.

Het voordeel van Vlaanderen is dat je er nooit met honger van tafel hoeft te gaan.

En laat ik dan nu maar eens mijn cadeaus uitpakken. Ik ben stik benieuwd!

Ik ben pas over twee weken jarig en nu al zo verwend door het CZ. Bedankt hoor! Een heel nieuw sprayapparaat. Met drie paar nieuwe cupjes en toebehoren. Dat komt namelijk zo. Mijn oude Ineb kreeg ik vijf jaar geleden toen ik moest beginnen met het sprayen van tobi. De fabrikant van tobi leverde ook de bijbehorende Ineb. Maar nu ik geen tobi meer spray mag ik ook deze Ineb niet meer gebruiken. Hij moet terug naar de fabrikant. Bijkomend toeval is nog dat hij ook wel aan vervanging toe is. Voor een nieuwe Ineb moest het CZ toestemming geven en halleluja dat deden ze. Warme douche jongens.

Hej hej.

1 opmerking:

Vnn zei

Amai, die lasagne zie er goe uit! Volgens mij benne gij weer goe aan het eten gij. Ik kom eens gauw uwe penske bezien.