vrijdag 10 juli 2015

Plog 191 - Kim en Kanye gingen varen

Wat deed ik op 10 juli 2015?

Ik word wakker met deze foto in mijn WhatsApp. De goeroe vraagt wanneer onze wegen elkaar weer kruisen. Hij heeft evenveel spieren als poëtische vezels. Zo'n man kan ik niet langer aan het lijntje houden.

OMG SARA WAT IS ER GEBEURD?!

Grapjurk.

OMG HIER IS OOK IETS NIET HELEMAAL GOED GEGAAN!

Een van de meetpuntjes van de weegschaal heeft het loodje gelegd. Daarmee is het hele ding onbruikbaar geworden. Dat was schrikken hè?

 Zie je, valt best mee allemaal.

Het is echt wel een ideale dag om er met het bootje op uit te gaan.

OMG WAT WIL HET UNIVERSUM MIJ DUIDELIJK MAKEN??

Niks. Onze boot ligt er gewoon nog hoor. Hooguit een beetje schmutzig maar daar is wat aan te doen.

Aaahhhh we liggen. De leven hoor.

 Mijn Zuid-Franse hoofddeksel voldoet hier ook nog prima.

OMG SJRD WIL ZELFS SPONTAAN OP DE FOTO. WAT EEN DAG!

Witte zwanen waarvan er een op de kop hangt, zwarte zwanen en een reiger. Beter wordt het echt niet.

Deze lucht hier doet me een beetje denken aan een thoraxfoto. Snel vergeten.

Oh helemaal prima dat jij de boot nog even poetst kapitein Kanye.

Hang ik in de tussentijd wel de Kim Kardashian uit.

Thuis gauw de vochten en zouten aanvullen.

Hej hej.

5 opmerkingen:

Petra zei

Wat ben jij een geweldige schrijfster
Gr petra uit Ijsselstein

Sarah zei

OMG WAT EEN DAG!! Een leuke ^_^

Mara zei

OMG IK ZIE KIM KARDASHIAN!

je lijkt er sprekend op ;-p

Vnn zei

Geen penske te zien! En ook geen Kim-achterwerk...

Yehudith zei

Hahaha, die thoraxfotobewolking. Geweldige vergelijking!

Heb weer hard om deze plog moeten lachen. Ga zo door :).

Groetjes, Judith