zondag 12 juli 2015

Plog 193 - De laatste luizame vakantiedag

Wat deed ik op 12 juli 2015?

Ook deze dag begint met melk.Vroeger was dat nog goed voor elk. En de witte motor.

Och heden. Depressieve cyclaampjes. Oh oh, vergeten water te geven. Geldt het hitteplan nog?

Na de cyclamen gaf ik mezelf ook meteen maar water.

Aanschouw mijn bruine voeten.

En wat lig jij hier intens knap te wezen zeg. Komt zeker doordat je het commando "zit" steeds beter onder de knie hebt hè? Want dat vergat ik nog te melden. SARA KAN OP COMMANDO ZITTEN. Die week bij de non en broeder heeft z'n vruchten afgeworpen.

Nagels gegeten en een koekje gelakt. Of zoiets.

Het is een wonder wat water kan verrichten. Mijn cyclamen staan weer in de juichstand.

Dan mag ik nu chips.

Jij wil zeker ook chips? En op de bank? Of gewoon aandacht?

De laatste vakantiedag glijdt luizaam voorbij. Ik deed zelfs een dutje.

Ik haakte weer eens een lapje. En hakte een knoop door. Ik ga op naailes. Muhaha. Stop met lachen. Het is ernst. Ik wil dat al heel lang heel graag leren. Dus. Vanaf september gaan we het beleven.

Afgelopen vrijdag las ik te laat op d'n twit dat ik naar RTL4 moest kijken om te zien dat Jyc een reis naar New York gekregen heeft. Wat ik heel erg tof voor haar vind! Vanavond zag ik het met eigen ogen terug. Het is echt waar.

Hej hej.

Geen opmerkingen: