maandag 13 juli 2015

Plog 194 - Hoe ik toch niet ging fietsen

Wat deed ik op 13 juli 2015?

Nou, de vakantie zit erop. De zomer ook?

Heb jij er zin in Sara, de eerste week na de vakantie?

 Ikzelf sta er nog een beetje dubbel in.

Het hok hier roept me al zachtjes. Ik probeer het nog even te negeren. Met je btw's. Ga fietsen.

Eerst maar eens naar de supermarkt. Hé, zal ik daar daadwerkelijk eens op de fiets heen gaan?

Het oogt niet heel fietserig.

Hmm en zo voelt het ook. Het druppelt gestaag. Alweer. Of nog steeds.

Goede beslissing.

Producten met een houdbaarheidsdatum gelijk aan mijn geboortedag. Hou ik van.

Nou Saar. De kop is eraf. Viel best mee toch?

Hej hej.

1 opmerking:

Ri zei

In dat geval feliciteer ik je alvast met je verjaardag. De 22e ben ik in Berlijn en dan denk ik er vast niet aan.

Mocht je nog een melkpak weten te scoren met daarop 31/07, denk heb je meten mijn verjaardag te pakken (hint, hint).