donderdag 16 juli 2015

Plog 197 - Een dag vol knallers

Wat deed ik op 16 juli 2015?

Business as usual.

Ook voor Sara.

Met frisse tegenzin heb ik mijn sportkleren onder het stof vandaan gevist.

Maar eerst hou ik me hier bezig. Dat is alvast een goed begin.

Sara houdt intussen alles in de gaten. Ook of ik goed doorwerk. Kleine slavendrijver.

Onderweg naar de fysio nog snel snel een tussenstop bij de apotheek. Was dat wel zo'n goed idee?

Nee en ja. Nee want het duurt natuurlijk weer langer dan ik had ingecalculeerd. Ja want ze denken altijd zo fijn mee en doen steevast hun best me zo goed mogelijk te helpen.

Gelukkig ben ik precies op tijd hier!

Alsof ik er gisteren op stond.

Na ook nog een rondje gewichten vis ik in mijn sporttas naar mijn autosleutel. En vind zowaar een nutri sinaasappel. De aller aller allerlaatste! Wat een geluksdag! "Nou dan is die tas écht allang niet meer gebruikt," concludeert de goeroe hoofdschuddend.

Huh? Maar wat is dit nou? Zonder dat ik er erg in had ben ik op mijn sportschoenen het pand uitgelopen, de wijde wereld in. Ik krijg even een flashback naar twee jaar geleden. Het oogt bijna alsof ik hardgelopen heb.

Prompt ontvang ik een appje van de goeroe. Dat hij mijn patta's heeft gevonden.

Wat een dag. Ik moet er duidelijk nog een beetje inkomen.

Maar ik heb dus wel echt lekker gesport! Ik geef dat gewoon toe. Ook die kant zit in me.

Ie ie ie! Er zat iets heel fijns bij de post. Deze wilde ik als kind al. Toch fijn dat ik hem 26 jaar later daadwerkelijk bezit.

Om deze verwarrende omgedraaide dag in stijl af te sluiten ga ik 's avonds naar de kapper. Gekkigheid.

Hej hej.

1 opmerking:

Anoniem zei

heerlijk plaatjes wat ontzettend leuk dat je elke dag deelt! (Allesisanders)