vrijdag 17 juli 2015

Plog 198 - Helemaal geen stille aanbidder

Wat deed ik op 17 juli 2015?

Op dit punt heb ik er voor mijn doen al een ochtend opzitten. En het is pas vijf over negen. We waren het eerste bezorgadres van d'n Albert, zodoende.

Voordeel van zo'n vroege boodschappensessie is wel dat ik kan ontbijten met verse watermeloen.

Als het warm is, en dat is het, ligt Sara altijd zo wijd en uitgestrekt mogelijk.

Het is een komen en gaan van mensen en goederen heden ochtend. Het houdt me van de straat.

Als ik de glazenwasser heb uitgezwaaid vind ik dit in de brievenbus. OMG wat spannend! Van wie komt het af? Heb ik een stille aanbidder??

Mèn wat een deceptie. Gelukkig kan ik er heel mindful mee omgaan.

Wat goed is voor de kou, is ook goed voor de warmte! Ik bestelde dit vest en het zit prima. Maar nu berg ik het toch nog even op.

Aan Sara te zien is het nog steeds warm. Ik zou willen dit ik handig was met tekenen en photoshop. Dan kon ik hier leuke dingen mee doen.

Zoals de maker van dit bijvoorbeeld. Meer leuke varianten vind je hier.

Inmiddels heb ik ook nog mijn garderobe doorgenomen. Ik durf met stelligheid te beweren dat ik voorlopig geen broeken meer hoef aan te schaffen. Zoiets kun je maar beter weten.

Zo! Wat is dit voor lekkers? Er zou ook nog slagroom aan te pas komen. Wat een verwennerij.

Nou proost jongens! Fijn dat we elkaar ein-de-lijk weer eens gesproken hebben.

Hej hej.

Geen opmerkingen: