zaterdag 18 juli 2015

Plog 199 - Zout geluk op zaterdag

Wat deed ik op 18 juli 2015?

Het belooft een topdag te worden Saar. En dan lig jij hier op zo'n verfrommeld vachtje.

 Mijn humeur is heel goed. Nee maar echt. Ik heb erg veel zin in de dag die voor me ligt.

En mijn apotheker is een lieve schat. Omdat de bestelling vrijdag niet kon worden geleverd is hij speciaal voor mij langs de ziekenhuisapotheek in Utrecht gereden om heparine op te halen (hij was op doorreis naar Diemen). Op zaterdag. Beetje jammer dat ik het afgelopen woensdag niet gewoon zelf uit Utrecht mee heb genomen. Maar ja, achteraf kun je in koe in haar kont kijken. Hoe dan ook, top service!

Deze brullende bovenbenen bijten. Van de spierpijn. Het was een effectieve eerste training donderdag jl. Dat ik nu niet meer kan opstaan en de trap aflopen is bijzaak.

Zo te zien heb ik mezelf toch in de auto weten te hijsen. Komaan, dat we gaan!

Je zou het niet zeggen maar het is behoorlijk druk op de weg. 

Tilburg? Gaan we naar de kermis soms?

Nee. We hebben een zomerdate. Met my people. Mijn zoute familie.

Ik word altijd heel gelukkig van deze mensen.

En van snacks. 

Tot vandaag was ik nog nooit over de Tilburgse kermis gelopen. Kan nu ook van de emmerlijst af. Ik zei het vanmorgen al. Een topdag.

Boys will be boys.

We gaan nergens in, op of over. Wel worden er balletjes gekocht om deze bewegende bordjes kapot te gooien.

En jongens, hoe ging het? Een welbestede vijf euro zo te zien.

Dan werp ik me nu even op dit bord met vegetarische toestanden.

Nog even samen de dag doornemen.

Hej hej.

1 opmerking: