zondag 19 juli 2015

Plog 200 - Wow, te gek!

Wat deed ik op 19 juli 2015?

Zie je dat Sara? Dit is de 200ste plog!

Dit is mijn miljoenste ontbijttafereel vermoed ik. Nee dat is overdreven. 36 x 365 = 13.140, schrikkeljaren buiten beschouwing gelaten plus het feit dat ik nog net geen 36 ben en niet elke dag van mijn leven ontbeten heb. Maar dan is het nog veel hoor. Al met al.

In het handelsblad lees ik zoals elke week de column van Pieter Steinz. Ook deze week zit ik weer knikkend en glimlachend boven de krant. Ik zou hem echt even lezen. Dan begin ik aan Karlsson van het dak.

Zeg Irène, wanneer ga je onderhand iets doen aan die dozenverzameling in de gang? Vandaag. Echt. Ik ben zelfs al begonnen!

Het is grote opruim- en bijvuldag. Spuiten, naalden, medicijnen, bijvoeding, alcohol verversen. Alles komt aan bod.

En ik zit hier. Heel veel cijfers te verstouwen. Daar moet je tamelijk moeilijk bij kijken blijkbaar.

Als dan ook nog het bed verschoond is mag ik Party Mix. Op de bank. Ik ga niet mijn schone bed onder kruimelen natuurlijk.

Ik at ook nog heel veel snoep. Inderdaad wow, te gek!

Hej hej.

4 opmerkingen:

Steven Dielens zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Steven Dielens zei

Nog veel schrijf-en fotoplezier. Veel sucses met je webblog.


Steven

Remke zei

Jeeejh plog 200!! Gefeliciteerd.
Ik vind het erg leuk om te lezen wat je zoal meemaakt. Vooral doorgaan hoor!
Liefs. Xx

Vnn zei

Nog 1 nachtje slapen....jihoeoeoeoe!!!!