dinsdag 21 juli 2015

Plog 202 - 35 en nog steeds geen grijze haar te bekennen

Wat deed ik op 21 juli 2015?

Woehoe! Gooi je bips maar in de lucht Saar. Vandaag wordt weer leuk!

Weet je nog van die verkommerde hortensia's na de vakantie? Ik had er een hard hoofd in, dat het nog goed zou komen.

Maar moet je kijken! Na een hele hoop water en TLC komen er zelfs nieuwe blaadjes aan de stengels die hopeloos dood leken. Het wonder der natuur.

Het is toch nog rokjesweer geworden.

Woei, de eerste verjaardagspost! Die laat ik dus niet dicht tot morgen hoor.

En daarna snijd ik even wat pillen door, met mijn kekke apparaat. Vet handig dit! Nooit meer door de keuken vliegende afgebrokkelde stukken gruis.

Heel goed Saar. Doe jij nog maar eens een gebedje. Dat kan nooit kwaad.

Dan neem ik in de tussentijd hier weer eens een kijkje. Ik kan me de laatste keer dat ik hier was al niet meer herinneren.

Je komt wat tegen hoor.

Ik had heel graag een nieuwe knuffel voor je meegenomen hond. Maar niet voor de prijzen die ze hier tellen in combinatie met wat jij binnen vijf minuten met zo'n beertje uithaalt. Binnenkort kijk ik nog wel eens bij een andere kringloop. Maar nu moet ik naar huis. Ik heb overal jeuk. Een duidelijk signaal dat ik aan mijn kringlooptaks voor vandaag zit.

Al met al geen slechte score. Een hysterische tas waar mijn laptop toch net niet inpast, een boek voor de mens om na de Tour niet meteen in een fietsgat te vallen en een puzzel die anticipeert op de seizoenen die komen gaan. Nu maar hopen dat hij compleet is!!1!

Nog maar een bakje watermeloen dan?

Oe oe oe! Ie ie ie! Twaalf uur! Jarig! De glans van de kinderbeleving is er wel af op je 36ste maar dat neemt niet weg dat ik me toch heel jarig voel. En alles. Goed. Cadeaus!

Zelf uitgezocht dus in het geheel geen verrassing. Wel erg blij mee, dit tafeltje van Zuiver.

Een foto die is geplaatst door slomeneri (@slomeneri) op
36. Daar ga je een beetje wazig van ogen.

Hej hej.

10 opmerkingen:

Astrid zei

Gefeliciteerd!!!

Astrid zei

Gefeliciteerd!!!

Marie-Louise van der Schoot - de Jongh zei

Nou meid, daar ga je! Van harte gefeliciteerd en dat ik nog heeeeel veel plogs van je mag lezen. X

Hans van Roon zei

Heel veel vrolijke felicitaties, ingepakt in feestelijk pakpapier met lieveheersbeestjesmotief en een vet roze strik er omheen vanuit Rotterdam voor de schoonste dame van Limburg!
Heel veel liefs xxx
Hans en Julia

Anoniem zei

Irene,

Van harte gefeliciteerd met je 36e verjaardag! Een fijne dag en veel gelukkige jaren toegewenst met alle mensen die belangrijk voor je zijn.

Anja

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Ik wens je een fijne dag en een heel goed jaar toe!

Jorien

Anoniem zei

Proficiat!

Anoniem zei

Jippie! Jarig! Van harte!
Minca (trouwe ploglezer :-)

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd!!!

Marianne

Vnn zei

Ik feliciteer je niet meer want dat heb ik al op 3 verschillende manieren gedaan en bovendien ben je niet meer jarig als ik dit schrijf :-)

Ik moet dat pillendoormiddensnijdapparaat ook hebben! Bij mij vliegen ze ook altijd door het huis en ben altijd bang dat Flrs er nog stukjes van vindt...Gewoon bij de apotheek naar vragen neem ik aan.